Jaki fryzjer w warszawie
Jaki fryzjer w warszawie
Post autor: laureatą »
chce zeby ktos sie porzadnie zajal moimi wlosami, mam 24 lata jestem nowa w warszawie i tutaj jeszcze nie korzystalem z uslug fryzjerki
zalezy mi zeby ktos sie bardzo dobrze znal bo mam dosc zniszczone wlosy po zrobieniu blondu i jest kaplica troche
znalazlam welovekeratin na ulicy zelaznej 67, czy ma ktos opinie nt tego salonu, pozdrawiam
Re: Jaki fryzjer w warszawie
Post autor: wieką »
Post autor: żaneta35 »
Tez polecam Magię blondu, w mojej ocenie jeden z lepszych salonów w Wwa. Chodzę do Pani Danusi i jestem bardzo zadowolonawieką pisze: ↑23 maja 2021, 11:33 Ja chodzę do Magii Blondu na Sarmacką, byłam już u Danusi, Kingi blondynki, obydwie są swietne, zobacz sobie ich strony na fb i insta, często tam wrzucają zdjęcia fryzur, myślę ze będziesz zadowolona, umówić można się online i od razu sobie zobaczyć jakie mają usługi
Post autor: fikołka »
Dacie jakiś namiar? Gdzie ten salon? Mają swoją strone?żaneta35 pisze: ↑24 maja 2021, 16:18Tez polecam Magię blondu, w mojej ocenie jeden z lepszych salonów w Wwa. Chodzę do Pani Danusi i jestem bardzo zadowolonawieką pisze: ↑23 maja 2021, 11:33 Ja chodzę do Magii Blondu na Sarmacką, byłam już u Danusi, Kingi blondynki, obydwie są swietne, zobacz sobie ich strony na fb i insta, często tam wrzucają zdjęcia fryzur, myślę ze będziesz zadowolona, umówić można się online i od razu sobie zobaczyć jakie mają usługi
- buklanka
Post autor: żaneta35 »