Obsługa klienta w firmie
Jak prowadzić biznes? Uruchomienie działalności, dokumenty, księgowość, finanse.
- olciak
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2019, 14:08
Obsługa klienta w firmie
Jak można obecnie poprawić jakość obsługi klientów? Mam na myśli szczególnie kontakt telefoniczny, mailowy. Teraz głównie na tym się to opiera i widzę jakie duże braki mamy u siebie. Jakieś porady dla mnie?
- mczay
- Posty: 217
- Rejestracja: 31 sie 2019, 16:13
Re: Obsługa klienta w firmie
Jakie macie oprogramowanie obecnie? Trzeba zmienić jak coś idzie nie tak w takim razie. Żeby taka obsługa szła płynnie potrzebne są wielokanałowe działania. Dobre rozwiązanie to program helpdesk https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ . W chmurze, u nas od dłuższego czasu korzystamy i my sami pracownicy jak i klienci nie narzekają. Teraz szczególnie gdzie sporo osób pracuje w domu, masz dane do logowania to możesz wejść do systemu z każdego miejsca w świecie. Takie oprogramowanie jest też wyjątkowo proste do wdrożenia, przy tym programie otrzymujesz pełne wsparcie do systemu, wdrożenie, szkolenie i całodobowe wsparcie masz zagwarantowane umową.
- abraham
- Posty: 192
- Rejestracja: 30 cze 2020, 21:52
Re: Obsługa klienta w firmie
Oczywiście sama obsługa klienta jest niezwykle istotna i jestem zdania, że jak najbardziej warto również do tego używać niezbędnych systemów. Bardzo ciekawe rozwiązania informatyczne za każdym razem można dostać od https://www.connecto.pl/ i my już całkiem długo ze sobą współpracujemy.
Wróć do „Biznes - własna działalność”
Przejdź do
- Forum
- ↳ Pozycjonowanie / SEO
- ↳ Email Marketing
- ↳ Google Ads
- ↳ Google AdSense
- ↳ Social Marketing
- ↳ Narzędzie pomocne w marketingu
- ↳ Biznes - własna działalność
- ↳ Świat IT - komputery, programowanie
- ↳ Inne
- ↳ Porady
- ↳ Ciekawostki
- ↳ Polecane strony
- ↳ Moda
- ↳ Uroda
- ↳ Zdrowie
- ↳ Sport
- ↳ Motoryzacja
- ↳ Hobby
- ↳ Pomysły na prezent
- ↳ Budowa i remont
- ↳ Turystyka
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA