biznes w internecie - rady dla początkujących

Jak prowadzić biznes? Uruchomienie działalności, dokumenty, księgowość, finanse.
Awatar użytkownika
Richariusz1994
Posty: 1
Rejestracja: 02 mar 2024, 12:04

biznes w internecie - rady dla początkujących

Post autor: Richariusz1994 »

Siemka forumowicze. Postanowiłam napisać, bo szukam porad dotyczących biznesu w internecie, ponieważ chcę rozpocząć swoją przygodę z e-commerce. Zastanawiam się nad wybraniem gotowego sklepu internetowego, ale chętnie dowiedziałbym się, co wy macie o nich do powiedzenia. Czy ktoś może polecić mi jakieś narzędzia lub platformy, które ułatwią mi to zadanie? Chętnie wysłucham również rad od osób, które już mają doświadczenie w prowadzeniu biznesu online. Dzięki!
Gąsienica

Re: biznes w internecie - rady dla początkujących

Post autor: Gąsienica »

Kolejnym ważnym aspektem zakładania firmy na Słowacji jest otwarcie konta bankowego dla przedsiębiorstwa. Banki mogą wymagać różnych dokumentów, w tym statutu firmy i dowodu tożsamości właściciela. Więcej informacji na ten temat oferuje strona https://ibytow.pl/pl/651_artykuly-spons ... kroku.html gdzie opisano krok po kroku proces otwierania konta firmowego.
Awatar użytkownika
Amelia18
Posty: 33
Rejestracja: 26 cze 2020, 22:46

Re: biznes w internecie - rady dla początkujących

Post autor: Amelia18 »

Warto założyć sklep na WooComerce, dobrze tez zdecydować sie na moduł ratalny IRaty https://iplatnosci.pl/wspolpraca/ proponują dobre warunki. A kupujacy chętnie korzystaja z ratalnego systemy płatności.
Inwestor

Re: biznes w internecie - rady dla początkujących

Post autor: Inwestor »

Budowanie lojalności klientów poprzez programy lojalnościowe i regularne promocje to sprawdzony sposób na utrzymanie zainteresowania sklepem. Oferty specjalne, rabaty dla stałych klientów oraz personalizowane kampanie mailingowe skutecznie zwiększają zaangażowanie i sprzedaż. Więcej o tworzeniu skutecznych programów lojalnościowych można przeczytać na stronie https://www.kociewiak.pl/artykul/16314, ... nternetowy i inwestycja w relacje z klientami przynosi długoterminowe korzyści.
ODPOWIEDZ